Endelig begynner resultatene å synes:)

3 okt

Endelig:) Nå har Athene bestått apellen i Norske Redningshunder, som består av fri ved fot, fellesdekk i 5min med skjult fører og forstyrrelser, apportering av to ukjente gjenstander, tilgjengelighet og innkalling av fri hund.

I tillegg siden sist så har vi vært på treningssamling hvor vi jobbet med runderingen,samt prøvde oss på frisøk i sommerland i Bø som både Athene og jeg syntes var kjempemoro:) Tydelig at Vesla er miljøsterk for hun løp rundt som om det ikke var noe som påvirket henne, om hun skle eller ting under henne svikta så ensa hun det ikke engang:)

Vi har fått trent inn alle momentene til LP klasse 1 og 2, så nå gjenstår bare konkurransetrening og ta skrittet å starte:) Så får vi se hvordan vesla takler det å konkurrere!! Så må vi jo snart starte med utstillingstrening hvis vi skal stille i år;)

I slutten av måneden skal Athene og jeg på C-kurs å prøve oss på å få tatt C-godkjenning så vi er klare for B-godkjenning til neste år, så her går det unna:)

Ferdselsprøven har jeg valgt å utsette til våren da jeg har hatt mest fokus på godkjenningene i NRH, og brukstrening så vi får bruke vinteren på å få henne klar til den, samt UHP’n:)

Blir moro fremover:)

Én kommentar to “Endelig begynner resultatene å synes:)”

  1. Rune 21/10/2011 kl. 14:23 #

    Dere er utrolig flinke, og C-Godkjenningen er jeg sikker på at dere klarer.
    Heier på dere «jentene»…

Legg igjen en kommentar